Případová studie - Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Případová studie - Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Případové studie

Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Promyšlená prezentace nemovitostí na internetu otevírá nové možnosti a dokáže oslovit zájemce i z opačného konce světa. Na druhou stranu, i v době technologických vymožeností může o úspěšném prodeji bytu rozhodnout obyčejná cedule. Zažili jsme oboje… 

1. Aukce bytu v Malenovicích

Jako první případ, který bych chtěl prezentovat, je prodej bytu 3+1 v Malenovicích.

Co to bylo za nemovitost?

Jednalo se o byt 3+1, 68 m2, který se nacházel na Tyršově ulici v Malenovicích. Byt byl v původním stavu, ale velice udržovaný. Majitelé měli představu o ceně 3,5 mil. Kč. Byt jsme nakonec vystavili za 3,69 mil. Kč. K tomu jsem majitelům řekl, že tato cena je maximální.

Jak probíhal prodej?

Standardně jsme udělali vtipné video, 3D scan a připravili co nejvíc informací o bytu. A spustili masivní propagaci. Během týdne se ozvalo více než 30 lidí. Byli jsme v šoku, jaký je o byt velký zájem. Ale věděli jsme, že všem lidem se líbila lokalita. Na prohlídku dorazilo 23 lidí, kteří nás kontaktovali přes internet, ale pozor, byl tam ještě jeden, který přišel z ulice. Všiml si našich poutačů při prohlídkách a přišel se na byt podívat. Po prohlídkách šlo celkem 12 zájemců do aukce a s nimi i onen nahodilý kolemjdoucí.

Jak probíhala aukce?

Rozjelo se to hned na začátku a během 10 minut jsme byli na 4 mil. Kč. Poté lidé vyčkávali. Cena bytu se nakonec vyšplhala na 4,19 mil. Kč – což je o 500 tis. Kč víc, než majitelé očekávali.

A víte, kdo byl výherce?

Ten, kdo přišel z ulice na poutač, jelikož bydlel v sousedním domě a tuto lokalitu miluje.

2. Američan z Koryčan

Před rokem mě oslovil majitel nemovitosti v Koryčanech s tím, že prodává svůj ateliér (dům), který rekonstruoval, ale nedokončil ho. Měl ho v nejmenované realitní kanceláři, ale za sedm měsíců prodeje proběhly pouze 2 prohlídky. Nás majitel oslovil na základě videí a recenzí na internetu. 

Proč Američan z Koryčan?

Tohle je vtípek, protože ve videu k tomuto domu říkám, že pokud chcete být Američan z Koryčan, pak to je nemovitost ideální pro vás.

Co to bylo za nemovitost?

Jednalo se o bývalý mlýn, který majitel začal rekonstruovat na ateliér (majitel je fotograf). V přízemí se nacházely místnosti pro vyvolávání fotek. A to nejdůležitější bylo v 1. patře. Přímo se tam nabízela možnost vytvořit loftové bydlení a všechny zájemce tento prostor zaujal, stejně jako mě, hned při první prohlídce nemovitosti. A tehdy vznikla hláška „Tohle je Amerika“. Protože když si dokážete představit, jak to tam může vypadat, budete souhlasit, že na budoucí majitele čeká nádherné bydlení. A loftové bydlení je hodně oblíbené v Americe.

Jak probíhal prodej?

Na rovinu – velice těžce. Ale naší silnou zbraní bylo podařené video, které díky propagaci na internetu viděla spousta lidí. Během prvních měsíců jsme měli 8 prohlídek. Bohužel bez úspěchu. Až 7. měsíc se mi ozvala paní, která žije v USA, tento styl bydlení se jí velice líbí a projevila o mlýn zájem. Na první prohlídku přišli její rodinní příslušníci. Rodina byla z této nemovitosti nadšená a potvrdila slova zájemkyně z Ameriky. Následoval podpis rezervační smlouvy a teprve poté přílet Američanky z Koryčan. 

Budoucí majitelka si přesně dokázala představit, jak nemovitost bude vypadat po rekonstrukci, a byla z ní unesená. Její zájem odstartovalo právě naše video a část, kde říkám „Američan z Koryčan“, ji v rozhodnutí už jen utvrdila. Takže doporučení pro všechny – když si vymyslíte něco šíleného a věříte v to, tak se to i stane.

https://www.explicitreality.cz/blogmedia/prodej-rodinne-domy-160-m2-korycany-korycany-copy-unfurnished-c5689b (1).jpg

Roman Krist

Realitní makléř



Zajímají vás aktuality z realitního trhu

a chcete s námi držet krok?

Budeme vás informovat o nemovitostech a novinkách jako první. No spam.

 

Podobné články: