Případová studie - Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Případová studie - Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Případové studie

Jak jsme klientům vydělali půl milionu navíc

Promyšlená prezentace nemovitostí na internetu otevírá nové možnosti a dokáže oslovit zájemce i z opačného konce světa. Na druhou stranu, i v době technologických vymožeností může o úspěšném prodeji bytu rozhodnout obyčejná cedule. Zažili jsme oboje… 

1. Aukce bytu v Malenovicích

Jako první případ, který bych chtěl prezentovat, je prodej bytu 3+1 v Malenovicích.

Co to bylo za nemovitost?

Jednalo se o byt 3+1, 68 m2, který se nacházel na Tyršově ulici v Malenovicích. Byt byl v původním stavu, ale velice udržovaný. Majitelé měli představu o ceně 3,5 mil. Kč. Byt jsme nakonec vystavili za 3,69 mil. Kč. K tomu jsem majitelům řekl, že tato cena je maximální.

Jak probíhal prodej?

Standardně jsme udělali vtipné video, 3D scan a připravili co nejvíc informací o bytu. A spustili masivní propagaci. Během týdne se ozvalo více než 30 lidí. Byli jsme v šoku, jaký je o byt velký zájem. Ale věděli jsme, že všem lidem se líbila lokalita. Na prohlídku dorazilo 23 lidí, kteří nás kontaktovali přes internet, ale pozor, byl tam ještě jeden, který přišel z ulice. Všiml si našich poutačů při prohlídkách a přišel se na byt podívat. Po prohlídkách šlo celkem 12 zájemců do aukce a s nimi i onen nahodilý kolemjdoucí.

Jak probíhala aukce?

Rozjelo se to hned na začátku a během 10 minut jsme byli na 4 mil. Kč. Poté lidé vyčkávali. Cena bytu se nakonec vyšplhala na 4,19 mil. Kč – což je o 500 tis. Kč víc, než majitelé očekávali.

A víte, kdo byl výherce?

Ten, kdo přišel z ulice na poutač, jelikož bydlel v sousedním domě a tuto lokalitu miluje.

2. Američan z Koryčan

Před rokem mě oslovil majitel nemovitosti v Koryčanech s tím, že prodává svůj ateliér (dům), který rekonstruoval, ale nedokončil ho. Měl ho v nejmenované realitní kanceláři, ale za sedm měsíců prodeje proběhly pouze 2 prohlídky. Nás majitel oslovil na základě videí a recenzí na internetu. 

Proč Američan z Koryčan?

Tohle je vtípek, protože ve videu k tomuto domu říkám, že pokud chcete být Američan z Koryčan, pak to je nemovitost ideální pro vás.

Co to bylo za nemovitost?

Jednalo se o bývalý mlýn, který majitel začal rekonstruovat na ateliér (majitel je fotograf). V přízemí se nacházely místnosti pro vyvolávání fotek. A to nejdůležitější bylo v 1. patře. Přímo se tam nabízela možnost vytvořit loftové bydlení a všechny zájemce tento prostor zaujal, stejně jako mě, hned při první prohlídce nemovitosti. A tehdy vznikla hláška „Tohle je Amerika“. Protože když si dokážete představit, jak to tam může vypadat, budete souhlasit, že na budoucí majitele čeká nádherné bydlení. A loftové bydlení je hodně oblíbené v Americe.

Jak probíhal prodej?

Na rovinu – velice těžce. Ale naší silnou zbraní bylo podařené video, které díky propagaci na internetu viděla spousta lidí. Během prvních měsíců jsme měli 8 prohlídek. Bohužel bez úspěchu. Až 7. měsíc se mi ozvala paní, která žije v USA, tento styl bydlení se jí velice líbí a projevila o mlýn zájem. Na první prohlídku přišli její rodinní příslušníci. Rodina byla z této nemovitosti nadšená a potvrdila slova zájemkyně z Ameriky. Následoval podpis rezervační smlouvy a teprve poté přílet Američanky z Koryčan. 

Budoucí majitelka si přesně dokázala představit, jak nemovitost bude vypadat po rekonstrukci, a byla z ní unesená. Její zájem odstartovalo právě naše video a část, kde říkám „Američan z Koryčan“, ji v rozhodnutí už jen utvrdila. Takže doporučení pro všechny – když si vymyslíte něco šíleného a věříte v to, tak se to i stane.

https://www.explicitreality.cz/blogmedia/prodej-rodinne-domy-160-m2-korycany-korycany-copy-unfurnished-c5689b (1).jpg

Roman Krist

Realitní makléř



Interested in real estate market news

and keep the track with us?

We will inform you about estates and news in the first. No spam.

 

Related articles: